KIK VAGYUNK?
PROFI SZAKÉRTŐK, AKIK VALÓDI MEGOLDÁSOKAT SZÁLLÍTANAK
MIÉRT?
Ma a kis és középvállalkozások jelentős része nem képes hatékonyan reagálni válsághelyzetekre, változásokra. Pedig a piac, a környezet, a gazdaság napról napra változik, ha ehhez nem alkalmazkodunk, lemaradunk. A változás szükségességét látni sokszor könnyebb kívülről, mint belülről, ezért lehet hatékonyabb egy külső változásmenedzser, aki kellő hatékonysággal, de célratörően megvalósítja a megbízó elképzeléseit.Ha bevásárolsz egy új üzletbe, vagy a meglévő cégedet akarod eladni, ezek mind speciális szakértelmet kívánnak, de emiatt nem kell felvenni új vezetőket. Vedd igénybe szakértőinket, akik a feladat teljesítésére és a célra összpontosítanak, nem pedig a munkaidő kitöltésére!
Csapatunk tagjai közel 20 éves tapasztalattal rendelkeznek az üzleti szférában. Számos sikeres reorganizáció, cégfelvásárlás, egyesülés, tulajdonosi exit, válságkezelés van mögöttünk. Olyan vállalat még nem akadt a praxisunkban, ahol ne tudtunk volna javítani az eredményeken. A legrosszabb eset, hogy nem érjük el a kitűzött célt, csak annak töredékét. De már az is több, mint amekkora profitot eddig termelt a céged, akkor pedig mit veszíthetsz?! Nem az azonnali, de egy percig tartó megoldásokban hiszünk, hanem a tudatos, egymásra épített és összehangolt, teljes vállalatot átfogó, szervezetten és következetesen végrehajtott döntési mechanizmusok hatékonyságában.
Hiszünk a csapatban, az értékek megtartásában, a szaktudásban és a kommunikáció erejében.
Hiszünk abban hogy nem tudunk mindent, de megtaláljuk a megfelelő embert, partnert, eszközt ami vagy aki megoldást jelenthet a problémára.
Lehet hogy csak kis dolgot kell változtatni, ahhoz hogy az eredmény lényegesen javuljon. Hisszük hogy a megoldás a részletekben és a vállalat belső működésében van, a feladatunk ezek feltárása és alkalmazása.
Vitkovics Péter
"Jogi szakokleveles közgazdász végzettséggel és több, mint 20 év vállalati és vállalatvezetői gyakorlattal rendelkezem, elsősorban a középvállalati szektorban. 10 éve foglalkozom speciálisan válságmenedzseri vagy változásmenedzseri feladatokkal, vállalatok szervezeti átalakításával, változás vezetéssel, szervezet fejlesztéssel. 2014 óta oktatok felsőoktatásban vagy menedzsment tréningeken. Hiszem, hogy munkánkkal valódi vállalati értéket teremtünk, mert a középvállalatok fejlődése az egész gazdaságnak válik javára."
Sáray Orsolya
"Szolgáltatói, termelői és pénzügyi területeken működő, multinacionális és magyar középvállalatoknál szerzett, több, mint 15 éves HR vezetői tapasztalattal rendelkezem. Munkáim során mind a szervezet és egyben a HR szakmai terület felépítésében, kialakításában, átszervezésében, mind egy már működő vállalat HR tevékenységeinek minőségi fenntartásában és folyamatos fejlesztésében vettem részt irányítóként, projektvezetőként. Az elmúlt 5 évben HR stratégiai tanácsadóként, elsősorban szervezetfejlesztéssel és változásmenedzsmenttel foglalkozom."