Lejáróban az olcsó hitelek korszaka, előnybe kerülnek a tőkések a hitelesekkel szemben, általános a lemaradás Kelet-Európában a KKV-szektorban a digitalizáció terén, kimerülő munkaerőpiac, ezzel együtt mégis sürgető hatékonyságnövelési szükségletek, jelentős javítanivalók a termelékenységi ráta tekintetében – hogy csak néhányat említsünk a piac aktuális kórképének tünetei közül. A vállalati szféra, a vállalkozási környezet folyamatos változása nem újdonság, de a most kialakuló és egyre erősebben begyűrűző piaci folyamatok komoly kihívások elé állítják a cégvezetőket, felkészültségi szinttől és tapasztalattól függetlenül. A recesszió nem válogat – nekünk, tulajdonosoknak és vezetőknek viszont ebben a helyzetben különösen fontos, hogy képesek legyünk jó választásokat, helyes döntéseket hozni.

 

Probléma = feladat

 

A problémák nem gondok vagy tragédiák, pusztán megoldandó feladatok, érdemes így is tekinteni rájuk, és az elengedhetetlen stressz első megélései után egyből a megoldási lehetőségek felé fordulni. A valódi és tartós megoldások a legritkább esetben gyors és könnyű megoldások – az ilyenek rendszerint tűzoltó jelleggel megkönnyíthetik az operatív működést ideig-óráig, hosszútávon azonban többnyire csak konzerválják a problémákat. A valódi, tartós megoldások legtöbbször változtatás, fejlesztés útján érhetők el, ami már egy kislétszámú szervezetben is döcögős tud lenni, de egy közép-vagy nagyvállalat esetében igazi, komoly kihívást jelentő folyamatokról van szó. A jó management és munkaszervezés kialakítása, fejlesztése kulcsfontosságú – mindig is az volt, de a mostani piaci környezetben már nem csak optimalizálási kérdés, sok esetben a túlélés és tartós fennmaradás egyetlen útja.


meeting

Így fogunk hozzá a közös munkához

 

A testreszabott, egyedi, ezáltal tartós és megbízható megoldások létrejöttének elengedhetetlen feltétele nem más, mint a jelenlegi állapotok alapos, átfogó ismerete.

Itt kerül képbe az úgynevezett szervezeti átvilágítás,  amely tulajdonképpen egy diagnosztikai folyamat a beavatkozást megelőzően. Tekinthető akár állapotfelmérésnek is. A szervezeti átvilágítás során megismerjük a cég működését, embereit, folyamatait, összességében az aktuális helyzetét, mindeközben pedig feltérképezzük az erősségeket, gyengeségeket, lehetőségeket és veszélyeket a szervezeten belül és a szervezet környezetében egyaránt, hogy a lehető legcélravezetőbb cselekvési tervvel állhassunk elő – ez a tudatos fejlesztés első lépése.

Lépj velünk kapcsolatba és egyeztessük a cég átvilágítását!

KAPCSOLATFELVÉTEL



to do

Így változtass hatékonyan, ha házon belül
kényszerülsz menedzselni a folyamatot


Tisztában vagyunk azzal, hogy jelenleg nem minden cég büdzséje engedi meg külső, szakértő csapat bevonását, erre az esetre segítségül összeszedtünk és hoztunk néhány ökölszabályt, amiket követve egy okos vállalkozó sikeresen átvészelhet kisebb-nagyobb kríziseket. Ezek a szabályok nem a pénzügyi vagy gazdálkodási problémákat oldják meg, inkább azoknak a menedzsment hiányosságoknak a pótlásában segítenek, amely annyira jellemzi a magyar vállalkozók jelentős részét, különösen azokat a cégeket, ahol az alapító-tulajdonos-cégvezető ugyanaz a személy a cég indulása óta.

A lista a következő:

  • A válságmenedzsment első és legfontosabb szabálya, hogy gondolkodj, de érzelem nélkül hozz döntéseket!
  • Ha megvan a terv, két dolgot kell azonnal tenni: cselekedni és kommunikálni! A kommunikáció egyik legfontosabb eleme, hogy mutassunk biztató jövőképet.
  • Egy meggyengült vállalat talpra állítása eleinte lemondásokkal, megszorításokkal jár együtt. Ezért nagyon fontos, hogy a szigorú költségtakarékosság közben is adj reményt, hozz pozitív intézkedéseket is!
  • Sokan buknak el azért, mert rosszul mérik fel a lehetőségeket és a válságkezelési döntéseik kihatásait, vagyis néha a fürdővízzel a gyereket is kiöntik. Ezért minden fontosabb döntésnél mérjük fel a hatásokat, és értékeljük az eredményeket.
  • A válságkezelés nem lehet hosszú távú folyamat, alapvető célunk, hogy vállalkozásunk újra normális, növekvő pályán fusson. Ezért tartsuk meg a legjobbjainkat legyen szó akár munkavállalóról, vevőről vagy beszállítóról. A válságkezelés utáni jövő csak akkor lesz eredményes, ha a legjobb partnereink és legjobb munkatársaink hosszú távon is mellettünk állnak.


Ha részletesebben is érdekel a téma, a teljes válságkezelési kisokosunk itt olvasható, a legjobb és legbiztosabb megoldás azonban továbbra is az, ha szakértő támogató partnerrel az oldalunkon vágjuk a fejszénket ebbe a nem éppen aprócska fába.


Lépj velünk kapcsolatba, egyeztessünk a lehetőségekről!

KAPCSOLATFELVÉTEL

PROFITNÖVELÉS FELSŐFOKON

változások vezetése, szervezetfejlesztés, vállalat utódlás,


Tudjuk, hogy ma Magyarországon alig akad olyan vállalat, gazdasági társaság, amelynek a működésében ne lehetne további profitnövelést végrehajtani. Egy jó vállalatból még jobbat csinálni, igazi menedzsment feladat. De bennünket azok a kihívások is motiválnak, ahol olyan céget kell reorganizálni, amiről már többen lemondtak, vagy amelyik igazán nagy bajban van.

A változás örök, ezért változások végrehajtása nemcsak a nagyvállalatoknak van szüksége, hanem a kis és középvállalkozások, start up cégek sem tudnak tartósan fennmaradni, ha nem követik a piaci folyamatokat.

A változások vezetése, szervezetfejlesztés, vállalat utódlás, válságkezelés a mi szakterületünk. Te foglakozz az üzlettel, mi addig rendbe tesszük a vállalkozásodat.

Vitkovics Péter 
válság és változás menedzser

 

graphic 01 02

Megoldást adunk

A VÁLLALATA SZÁMÁRA

Működik a vállalkozásod, de mégsem termel profitot. Tudod, hogy valamin változtatni kellene, de belülről nem látod át a hibákat. Ha egy vállalatnál mélyreható változást kell végrehajtani, az mindig eredményesebb, ha külső szakember irányítja. Különösen igaz ez a KKV-k esetén, ahol nem áll rendelkezésre akkora szakember gárda, mint egy multinál. Mi megoldást szállítunk a vállalat utódlástól egészen a tőzsdei bevezetésig, tőkebevonásig.

vállalat utódlás

Vállalat
utódlás

A generáció váltás a vezetésben egy több éves változási projekt. Segítünk magasabb szintre lépni, megooldást szállítunk a vállalat utódlás területén.

Tőzsdei bevezetés, tőkebevonás

Tőzsdei bevezetés, tőkebevonás

Egy növekvő középvállalatnak tőkére, forrásokra van szüksége. Mi tőzsdeképessé tesszük a vállalatodat, és végigvezetünk a tőzsdei bevezetés folyamatán is.

Profitnövelő megoldások

Profitnövelő megoldások

A hatékony, folyamatvezérelt vállalat több profitot tud termelni és válságállóbb. Pofitnövelő megoldásokat adunk, megmutatjuk az ide vezető utat és segítünk elérni a vállalati célokat.

graphic 02 03

Kik vagyunk?

Profi szakértők, akik valódi megoldásokat szállítanak.

TOVÁBB
Vallalat utódlás tőzsdei bevezetés tőkebevonás

Hatékonyabb vállalatok

Egy remek könyv, amelyben társszerzőként vett részt vállalatunk. Olvassatok bele az esettanulmányba és ha tetszik itt meg is rendelhetitek.

ESETTANULMÁNY [2.1MB] MEGVÁSÁRLOM
img konvy2 min

VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT

005 call  +36 20 926 6197   002 email  office@valtozasmenedzserek.hu

Az Ön neve*
Telefonszáma*
+36
  • Afghanistan +93
  • Albania +355
  • Algeria +213
  • American Samoa +1
  • Andorra +376
  • Angola +244
  • Anguilla +1
  • Antigua and Barbuda +1
  • Argentina +54
  • Armenia +374
  • Aruba +297
  • Australia +61
  • Austria +43
  • Azerbaijan +994
  • Bahamas +1
  • Bahrain +973
  • Bangladesh +880
  • Barbados +1
  • Belarus +375
  • Belgium +32
  • Belize +501
  • Benin +229
  • Bermuda +1
  • Bhutan +975
  • Bolivia +591
  • Bosnia and Herzegovina +387
  • Botswana +267
  • Brazil +55
  • British Indian Ocean Territory +246
  • British Virgin Islands +1
  • Brunei +673
  • Bulgaria +359
  • Burkina Faso +226
  • Burundi +257
  • Cambodia +855
  • Cameroon +237
  • Canada +1
  • Cape Verde +238
  • Caribbean Netherlands +599
  • Cayman Islands +1
  • Central African Republic +236
  • Chad +235
  • Chile +56
  • China +86
  • Christmas Island +61
  • Cocos +61
  • Colombia +57
  • Comoros +269
  • Congo - Kinshasa +243
  • Congo - Brazzaville +242
  • Cook Islands +682
  • Costa Rica +506
  • Côte d’Ivoire +225
  • Croatia +385
  • Cuba +53
  • Curaçao +599
  • Cyprus +357
  • Czech Republic +420
  • Denmark +45
  • Djibouti +253
  • Dominica +1
  • Dominican Republic +1
  • Ecuador +593
  • Egypt +20
  • El Salvador +503
  • Equatorial Guinea +240
  • Eritrea +291
  • Estonia +372
  • Ethiopia +251
  • Falkland Islands +500
  • Faroe Islands +298
  • Fiji +679
  • Finland +358
  • France +33
  • French Guiana +594
  • French Polynesia +689
  • Gabon +241
  • Gambia +220
  • Georgia +995
  • Germany +49
  • Ghana +233
  • Gibraltar +350
  • Greece +30
  • Greenland +299
  • Grenada +1
  • Guadeloupe +590
  • Guam +1
  • Guatemala +502
  • Guernsey +44
  • Guinea +224
  • Guinea-Bissau +245
  • Guyana +592
  • Haiti +509
  • Honduras +504
  • Hong Kong +852
  • Hungary +36
  • Iceland +354
  • India +91
  • Indonesia +62
  • Iran +98
  • Iraq +964
  • Ireland +353
  • Isle of Man +44
  • Israel +972
  • Italy +39
  • Jamaica +1
  • Japan +81
  • Jersey +44
  • Jordan +962
  • Kazakhstan +7
  • Kenya +254
  • Kiribati +686
  • Kosovo +383
  • Kuwait +965
  • Kyrgyzstan +996
  • Laos +856
  • Latvia +371
  • Lebanon +961
  • Lesotho +266
  • Liberia +231
  • Libya +218
  • Liechtenstein +423
  • Lithuania +370
  • Luxembourg +352
  • Macau +853
  • Macedonia +389
  • Madagascar +261
  • Malawi +265
  • Malaysia +60
  • Maldives +960
  • Mali +223
  • Malta +356
  • Marshall Islands +692
  • Martinique +596
  • Mauritania +222
  • Mauritius +230
  • Mayotte +262
  • Mexico +52
  • Micronesia +691
  • Moldova +373
  • Monaco +377
  • Mongolia +976
  • Montenegro +382
  • Montserrat +1
  • Morocco +212
  • Mozambique +258
  • Myanmar +95
  • Namibia +264
  • Nauru +674
  • Nepal +977
  • Netherlands +31
  • New Caledonia +687
  • New Zealand +64
  • Nicaragua +505
  • Niger +227
  • Nigeria +234
  • Niue +683
  • Norfolk Island +672
  • North Korea +850
  • Northern Mariana Islands +1
  • Norway +47
  • Oman +968
  • Pakistan +92
  • Palau +680
  • Palestine +970
  • Panama +507
  • Papua New Guinea +675
  • Paraguay +595
  • Peru +51
  • Philippines +63
  • Poland +48
  • Portugal +351
  • Puerto Rico +1
  • Qatar +974
  • Réunion +262
  • Romania +40
  • Russia +7
  • Rwanda +250
  • Saint Barthélemy +590
  • Saint Helena +290
  • Saint Kitts and Nevis +1
  • Saint Lucia +1
  • Saint Martin +590
  • Saint Pierre and Miquelon +508
  • Saint Vincent and the Grenadines +1
  • Samoa +685
  • San Marino +378
  • São Tomé and Príncipe +239
  • Saudi Arabia +966
  • Senegal +221
  • Serbia +381
  • Seychelles +248
  • Sierra Leone +232
  • Singapore +65
  • Sint Maarten +1
  • Slovakia +421
  • Slovenia +386
  • Solomon Islands +677
  • Somalia +252
  • South Africa +27
  • South Korea +82
  • South Sudan +211
  • Spain +34
  • Sri Lanka +94
  • Sudan +249
  • Suriname +597
  • Svalbard and Jan Mayen +47
  • Swaziland +268
  • Sweden +46
  • Switzerland +41
  • Syria +963
  • Taiwan +886
  • Tajikistan +992
  • Tanzania +255
  • Thailand +66
  • Timor-Leste +670
  • Togo +228
  • Tokelau +690
  • Tonga +676
  • Trinidad and Tobago +1
  • Tunisia +216
  • Turkey +90
  • Turkmenistan +993
  • Turks and Caicos Islands +1
  • Tuvalu +688
  • U.S. Virgin Islands +1
  • Uganda +256
  • Ukraine +380
  • United Arab Emirates +971
  • United Kingdom +44
  • United States +1
  • Uruguay +598
  • Uzbekistan +998
  • Vanuatu +678
  • Vatican City +39
  • Venezuela +58
  • Vietnam +84
  • Wallis and Futuna +681
  • Western Sahara +212
  • Yemen +967
  • Zambia +260
  • Zimbabwe +263
  • Åland Islands +358

Mely időpontban hívhatjuk vissza? (opcionális)

Elfogadom az Adatvédelmi nyilatkozatban foglaltakat.

Elküldés